Ciężko pali na zimnym silniku

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • mariondg
    Classic
    • 2013
    • 12

    Ciężko pali na zimnym silniku

    Po tym wszystkim co tu kolega pisze,nawet bym sie nie zastanawial i olal ten samochod.Jestem przekonanay ze teraz kolega przedewszystkim kieruje sie emocjami,a niestety nie tedy droga.Mialem ten sam ,,problem,, 70 z groszami na samochod i myslalem o uzywanym superbie badz octavce.Byl pewny superb,srebrny,50tys przebiegu,ambition ,2.0tdi 140 z salonu w Mielcu(69000tys zl przez tel. chcial)-to bylo w styczniu wiec moze jeszcze jest(jezdzil nim ksiadz a kupiony byl w moldawii,takze niby sprawa prosta ale ja odpuscilem ).Pozniej znalazlem ,,perelke,, octavke kombi 1.9tdi za 49000 z 30tys przebiegu z 2010 roku,ambition .Pojechalem specjalnie ponad 250km zeby ja sprawdzic,jest to gdzies na forum,a po wizycie w ASO(w Koninie,sprawdzali szkodnika ponad godzine i jak mi zaczeli wymieniac co jest nie tak to .... szkoda gadac. odechcialo mi sie uzywanego auta.Nastepnego dnia napisalem do kolegi Danielcio i zamowilem nowy samochod.Bo nie ma jak nowy,sprawdzony,a to ze nie ma tyle bajerow co uzywka schodzi na drugi plan.Takze dobrze rozwaz ten zakup.
  • kryzys554
    Drive
    • 2011
    • 45

    #2
    Ciężko pali na zimnym silniku

    Witam mam taki problem że ostatnio moja octavia ciężko pali na zimnym silniku w sumie to zaczeło sie kilka dni po wymianie rozrządu, pompy wodnej oraz oleju. Wcześniej mi palił na tak zwany dotyk czy moze ktoś wie dlaczego teraz są takie problemy?

    Komentarz

    • robekcool
      RS
      • 2009
      • 2041
      • Octavia II (1Z3)
      • BJB 1.9 TDI PD 105 KM

      #3
      jeśli masz tdi to nie taki jest kod Twojego silnika.
      co do palenia- ustaw poprawnie początek wtrysku i będzie git :idea:
      www.k-mot.pl
      Specjalizacja VAG, inne marki też naprawiam.
      Autoholowanie.
      Robert Kulma

      Komentarz

      • kryzys554
        Drive
        • 2011
        • 45

        #4
        Profil ustawiałem na szybko wtedy a po drugie to nawet nie wiem czym one się różnią.
        Ale wracając do tematu to w jaki sposób je ustawić poprawnie, jak to powinno wyglądać?
        Sorki za tak denne pytania ale to mój pierwszy diesel w życiu.

        Komentarz

        • bobolino
          Rider
          • 2010
          • 392

          #5
          Zamieszczone przez kryzys554
          Ale wracając do tematu to w jaki sposób je ustawić poprawnie, jak to powinno wyglądać?
          Sorki za tak denne pytania ale to mój pierwszy diesel w życiu.

          Spróbuj zresetować komputer, odłączając minusową klemę na paręnaście minut. Wtedy komp sam sobie wszystko ustawi.

          Komentarz

          • kryzys554
            Drive
            • 2011
            • 45

            #6
            ok dobra tylko jak zresetuje komputer to wszystko wruci do fabrycznych ustawień, a jak było coś ustawiane co jest ważne będe conajmniej 150zł w łeb bo sam kabla jeszcze nie posiadam

            Komentarz

            • robekcool
              RS
              • 2009
              • 2041
              • Octavia II (1Z3)
              • BJB 1.9 TDI PD 105 KM

              #7
              żaden "reset" nie ustawi początku wtrysku, jeśli o niego akurat tu chodzi :idea:
              www.k-mot.pl
              Specjalizacja VAG, inne marki też naprawiam.
              Autoholowanie.
              Robert Kulma

              Komentarz

              • bobolino
                Rider
                • 2010
                • 392

                #8
                Zamieszczone przez robekcool
                żaden "reset" nie ustawi początku wtrysku, jeśli o niego akurat tu chodzi :idea:
                No to napisz konkretnie, co ma chłopak zrobić, gdzie ma się udać i jak ustawić "początek wtrysku"?

                Komentarz

                • robekcool
                  RS
                  • 2009
                  • 2041
                  • Octavia II (1Z3)
                  • BJB 1.9 TDI PD 105 KM

                  #9
                  Zamieszczone przez bobolino
                  Zamieszczone przez robekcool
                  żaden "reset" nie ustawi początku wtrysku, jeśli o niego akurat tu chodzi :idea:
                  No to napisz konkretnie, co ma chłopak zrobić, gdzie ma się udać i jak ustawić "początek wtrysku"?
                  1. ustalenie przyczyny
                  2. usunięcie jej
                  3. punkt 1 i 2 zrealizuje każdy poczciwy warsztat lub użytkownik z odpowiednią wiedzą i sprzętem
                  Dalsza dyskusja wydaje się zbędna.
                  www.k-mot.pl
                  Specjalizacja VAG, inne marki też naprawiam.
                  Autoholowanie.
                  Robert Kulma

                  Komentarz

                  • Krzych
                    Rider
                    • 2005
                    • 671

                    #10
                    Zapewne będzie zapowietrzał się układ paliwowy.
                    Zbieg okoliczności lub przy robocie coś zostało rozpinane, przewody paliwowe w okolicy filtra paliwa może są zestarzałe i mają mikropory prze które zasysa powietrze.
                    Przyczyn zapowietrzania się może być wiele ale powietrze w paliwie utrudnia rozruch zimnego silnika.
                    DigiTech PROMOCJA na chiptuning ZOBACZ
                    www.chiptuning.katowice.pl
                    DIAGNOSTYKA, CHIPTUNING, HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA

                    Komentarz

                    • McGan
                      RS
                      • 2010
                      • 3573
                      • Superb III (3V3)

                      #11
                      Równie dobrze może być to pompa vacum. Ja u siebie na dniach wymieniam - paliwo wraca po dłuższym postoju i ciężej nieco odpala, no i ciśnienie samego paliwa przez niesprawną pompę jest mniejsze...
                      Jest: Kodiaq 2024 2.0 TSI 4x4 DSG Sportline, Nissan Patrol 2.8 1992 Long, Ford Mustang 4.6 V8 2010
                      Było: Audi S6 Avant Quattro 4.2 340KM 420Nm,​ Octavia 2 2.0 TDI BMM 230KM 490Nm, Ford Mustang 3.7 2012 350KM, Nissan Patrol 2.8 1995 Long, Opel Astra G 1.6

                      Komentarz

                      Pracuję...